torsdag 28 januari 2010

Dag 25

Idag har inte varit en bra dag.
Först får jag reda på att Ugly Betty kommer läggas ner efter nästa säsong. De minskar även antalet avsnitt i den säsongen.

Sen är jag på ett segt möte som jag inte längre kan tycka är sega eftersom jag själv är en av de som håller i det. Jag får helt enkelt komma på nått sätt att göra siffor intressant helt enkelt...
Därefter en seg eftermiddag där jag nästan somnar - tror det beror på matkoman efter lunchen. Att stuvade makaroner kan ha sån påverkan.
Samtidigt så har det varit så kanonväder när man suttit inne på kontoret hela dagen.

Förlust i hockeyn, att de ska ha så svårt att göra mål. Kommer de vinna någon mer match denna säsongen?

Hade en diskussion med mamma på väg hem från hockeyn som i sig inte var deprimerande men som gjorde mig nedstämd.
Känner som om jag bara trampar djupare och djupare i leran, allting känns tungt och trist och hopplöst. Jag letar efter ljusglimtarna men har svårt för att hitta dem för tillfället. Samtidgt så känner jag att jag ska inte gnälla för jag har det bra men ändå så känns det mörkt.

Men vem vet, det vänder kanske snart. Tror jag såg ett stjärnfall i kväll, min önskan kanske slår in?

2 kommentarer:

Utopia sa...

*krama*

Unknown sa...

Imorgon är alltid en annan dag ;)