söndag 17 januari 2010

Dag 9

Fortsatt full rulle i Camp Chaos, fler folk som mår dåligt men alla verkar avskräckta efter mitt doktorsbesök, så det har inhandlats medicin på apoteket på egen hand istället.

Har legat på stranden hela dagen, försökt hålla mig lagom mycket i skuggan för att inte bränna mig. Smörjde inte in mig med så hög solfaktor idag för att jag inte fått nån färg alls de andra dagarna… tyvärr så straffade det sig så nu är jag röd som en kräfta.
Har bränt mig på konstiga ställen som inte är direkt logiska. Vänster höft, höger knäveck, båda knäna, bakom vänster öra och båda fötterna. Så nu är det bara till att hålla på med återfuktning. Det känns säkert bättre i morgon.
Det typiska är att vi ska på båtutflykt i morgon och frågan är hur mycket skugga man kan få då. Men men det blir hög faktor, typ 50 och långärmat.

Anledningen till att jag låg så länge på stranden var att jag läste slut Nattvakten. Tyvärr så var den inte så bra som jag hade hoppats. Den verkade lovande men tyvärr så var det inget som knöt ihop säcken på slutet.

Inga kommentarer: