fredag 29 januari 2010

Dag 26:1

Den senaste tide har jag gått och funderat på om jag ska unna mig nått snart?
Det jag har på min önskelista just nu är:
  • 28-300 eller 70-300 objektiv med bildstabilisering

  • Mobiltelefon, Sony Ericson Aino

  • Glasögon, typ Rayban Wayfarers (inte solglasögon - just nu i alla fall)

  • Nintendo Wii

  • Tävlingskavaj, mörkgrön

  • Volvo C30
  • Klocka, typ Casio G-Shock

Det hade inte varit fel att vinna på lotto eller nått sånt i helgen...

Sen behöver jag:

  • ett par nya jeans, Nudie tight long john

  • chinos

  • ett par skor/kängor/stövlar som funkar så där mitt i mellan, har många sommar skor och ordentliga vinterkängor men inget som funkar och är snyggt när det inte är snorkallt eller varmt och barmark. Är generellt väldigt dåligt utrustad för mitt imellan väder.
  • Lite mer piffiga och coola grejor och kläder.

Eller behöver och behöver, det gör jag kanske inte för jag har ju så klart kläder så jag klarar mig. Men jag är ju en drömmare som gillar att göra listor.

3 kommentarer:

Therese sa...

JAG UPPMUNTRAR ALLTID SHOPPING!!! hahaha ja jag hoppas verkligen du vinner på lotto så kan du köpa hela listorna på en och samma gång... Hör av dig om du vill ses på stan en sväng i helgen;)

Utopia sa...

Jag tycker du ska UNNA dig en Volvo C30 :)

Ida sa...

Tack Helén!! :) Ingen lottovinst än, men shopping blir det idag ändå. Ikea here I come!