söndag 3 januari 2010

Så var det dags igen

Nu ger jag mig på det där med att blogga igen, sist så höll jag ut i några veckor... Förhoppningsvis blir det ett nytt rekord nu.
Det känns som om där finns mycket att skriva om.

Jag har inte riktigt bestämt vilken inriktning jag ska köra på, vad som det ska skrivas om. Troligtvis blir det en salig blandning av vad som snurrar i huvudet på mig just nu.

2010 blir förhoppningsvis ett bra år, frågan är om det kan slå 2009 som så här med lite perspektiv har känts som ett super år.

Det har börjat helt ok, roadtrip till Götet igår för att försöka heja fram mitt nya favoritlag Rögle till några poäng. Tyvärr så sket det sig... Förlust med 5-2...
Men vi hade det ganska trevligt ändå, blir oftast inte fel med lite öl, musik och ett glatt gäng.

Nationalsång i Scandinavium, två boys sjöng och man kan väl inte säga att de var helt samspelta...

Idag har reseapoteket fyllts på, jag passade även på att shoppa lite annat smått och gott. Två tröjor, två skjortor och en skridskohjälm följde med hem. Invigde hjälmen på kvällen, har kommit på hur kul det är att åka skridskor, även om det är -12... kände mig nästan lite proffsig med min nya hjälm.

Twilight beskådades på kvällen, lika bra som tidigare måste jag säga. Man lägger märke till småsaker som man inte sett innan. Måste lyssna på Muse - Supermassive black hole i morgon, riktigt bra musik i de där Twilight filmerna.

Så då var det första inlägget avklarat, ganska nöjd faktiskt. Det kommer nog både att bli bättre och sämre men det är alltid en början.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu måste jag ju bara kommentera, när denna rackarns rutan fungerar!! jag har sagt det innan och jag säger det nu igen!! Du är en PÄRLA Ida!!
//Mia

Ida sa...

aaaahhhh Mia du är så snäll, tack!

Mia sa...

det är för att jag har ätit 2 burkar peppar kakor i jul förstår du =0)