tisdag 26 januari 2010

Dag 23

Tänkte faktiskt att inte nämna den där hockeyklubben idag... men så kom jag på att där är några töser som kanske är intresserad av bilderna jag tog igår. Har konstaterat att jag får träna mer och det ska jag.
Skärpan är inte den bästa plus att jag lyckas få stolpar och annat skit med. Fast det sista beror ju på att jag sitter där jag sitter.
Insåg igår att det inte är så lätt att både fotografera och vara inne i matchen. Därför blev det bara bilder från tredje perioden.

Så Girls dessa är för er!

Granak


Sjögren


Johansson


Känner i och för sig ingen tjej som har Scandella som favorit, men gillade bilden själv.

Har jobbat och slitit idag, fick undan en del. Har en stor inre stress för allt som ska göras denna veckan och så lite tid att göra det på. I födelsedagspresent önskar jag mig fler timmar på dygnet. Nej jag fyller inte år snart, men kan ju alltid skriva önskelistan redan nu.

A handlade kläder till mig idag, han är så snäll!! Skämmer nästan bort mig...
Jag hittade en tröja på Monki och kom på att han var ju i Halmstad och där har de butik. Så jag chansade och han gick dit. Han hade lite svårt med storlekarna, så han fick expediten att prova tröjan. Storleken blev rätt och jag blev glad. Dels för att kläderna var snygga och att det inte är var dag man kan handla kläder i storlek XS/S. Bodyn har rosetter i ryggen och är sååå söt.


Har tittat på the Night race efter jag kom hem från dressyrträningen, som gick bra - Chippen är så duktig.
50 000 galna österrikare är en upplevelse. Har varit och sett den tävlingen tre gånger: 2005, 2006 och 2007.
Säger bara WOW!! Vilket tryck, vilken fest, vilken kväll!
Det gäller alltså slalom för herrar i Schladming.
Nått som imponerade på mig var att i denna inte så stora by kommer det 40 - 50 tusen besökare för just denna kvällstävling. Mycket fest och mycket alkoholhaltiga drycker. Men när man vaknar upp dagen efter så ser du nästan inte ett spår efter tävlingen. De har bra städare och sopåkare i Schladming helt enkelt.

3 kommentarer:

Unknown sa...

haha tackar ;) du är söt du och rätt rolig med!! Snygga kläder - du vet att jag alltid blir extra glad när du skämmer bort dig själv!! Eller A... Shopping är ett beteende som uppmuntras ;)!! Kul att se att du lägger upp lite tjejiga sidor oxå i all sport - fast å andra sidan är väl inte jag en person som skulle ha rätt att klaga? Sporttönt som man än... KRAM å höres snaaart

MIA sa...

ÅÅÅ Mia gillar när du delar med dig av gosse arkivet!! skratt kalas snygga kläder, heja Andreas!!!

Ida sa...

hahaha det var så lite så :)
Kan garantera att det kommer mer på båda fronter framöver om jag får bestämma och det får jag ju göra här!